26 Ekim 2012 Cuma

Kârım yok


Seni seviyorum,
şimdilik bunda bir kârım yok,
ama sende seversen beni,
ilerde karım olabilirsin.
neden olmasın?
belki bir kızımız olur,
ondan sonra bir birimize artık kızmayız.
olamaz mı?
sabah kahvaltısı benden, çayı iyi demlerim
bir de seni usulca öpüp (eğer istersen) uyandırabilirim.
ne diyorsun?
sakın romantik bir budala olduğumu düşünme,
öyle çiçekle her akşam eve gelemem.
arada kasaba uğrar bir kilo et alır,
balkonda kebap yapıp bütün komşuları rahatsız edebilir,
bunun için seninle saatlerce kavga bile edebilirim.
söz, sen hep galip geleceksin.
yani ben diyorum ki;
seninle içilen sigara sağlığa yararlıdır,
ama sensiz çekilen her soluk, göğsümde yeni bir yaradır...
bi'sever misin beni, rica etsem?
yoksa bir ömür boyu hayalinle yaşarım,
beni seviyorsun farz ederim,
diğer bütün kadınları içimde infaz ederim,
"benimsin" derim
kendi yalanlarıma kanarım,
kanarım.(S&♥)
♥ << Yanıltmasın..  Koskoca Bir Boşlukta :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder