27 Mart 2010 Cumartesi

Kıyamete kadar kapattım...

Artık sözcükler bile ifade edemiyor yalnızlığımı.kaybolmuşum koca bir boşluğun içinde kendime sığınacak bir liman arıyorum.Arıyorum ama…..





Duygularım oyun oynuyor bana onlarda yalnız bırakıyor…hep olduğun gibi

Off yüreğim taşıyamıyor artık bunları,eziliyor,canım yanıyor



Yalnızlığımla yalnızlığımı harmanlıyorum sözüm ona yaşıyorum.sitem ediyorum çoğu zaman kendime,var olmaya çılışıp ta aslında sacede rolünü oynadığım şu hayata…



Hayatımın ritmi bile aynı hep aynı.değişen hiçbir şey yok.sözcükler aynı,bakışlar aynı

Sevip sevmediğim ne varsa aynı.aslında hiçbir şey aynı değil aynı olan yüreğim o kadar aciz kalmış ki





Artık ne yüreğim kimseye ait olabilecek,nede yüreğini sarılabileceğim birini isteyeceğim Hapsolmuşçasına yüreğim. Unuttum kendimi artık eski gülüşleri,sıcak sevmeleri,duygulu bakışları,unuttum artık unutturdular,yaşamaya dair hiçbir şey bırakmadılar



Karanlıklara gömdüm gömdüm çünkü yüreğimin yalnızlığını sadece o giderebilir sadece o merhem olabilir. şimdi tozduman,paramparça





Yalnızlığım kör etmiş artık gözlerimi,Parçalanmış yüreğim



Kıyamete kadar kapatım kalbimi



soN bi acıM waRdı odA seNsiz kaLdı

yaR yaLan değiLdi biR Rüya qiBiydi biTti yüReqiMde acıSı kaLdı

dönn !

nasıL kimLe neRdeyseN

dönNn !!

beNi biRaz sewdiyseN

dönNn !!!

yüReqimdE hasRet çaReSiz kaLdı

dönNn !!!!

Biliyorum ki ben DÖN dedikçe sen DÖNMEYECEKSİN o yüzden DÖN diyorum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder