26 Mart 2010 Cuma

Bir gün bunalırda sıkıntını paylaşmak istersen beni ara DOSTUM


Bir gün bunalırsan ve sıkıntını palaşmak istersen beni ara...
İki elim kanda olsa gelirim, sıkıntını yok ederim.
Bir gün ağlayacak gibi olursan da beni ara...
Seni belki güldüremem ama,söz veriyorum seninle birlikte ağlaya bilirim.
Bir gün uzaklara kaçmak istersen beni aramaktan çekinme...
Seni belki durduramam ama, seninle birlikte koşa bilirim.
Bir gün yüksek bir yerden atlamaya kalkarsan da beni ara...
Seninle atlayamam ama, aşağıda bekler ,seni tutabilirim.
Bir gün her hangi bir konuda kararsız ,kalırsan ara beni...
Seni senden fazla düşünür sana fikirler verebilirim.
Bir gün kimseyi dinlememeye karar verirsen de beni ara...
Ağzımı açmayacağımı söylemediklerini bile dinleyeceğimi bil
Bir gün beni üzdüğünü düşünürsen de çekinme beni ara...
Göreceksin sana kıyamam,kızamam, üzemem seni.
Bir gün beni ararsan ve benden karşılık alamazsan..
Söz ver.O zaman sen ulaşmalısın bana.
Çünkü o an bir meleğe gereksinim duyduğumu bilmelisin...

Herkesin en azından bir adet dostu olduğuna inanırım, yoksa da en kısa zamanda bulmanız dileğiyle...

4 yorum:

  1. Yaşamak; bazen ağlamak, bazen gülmektir. En mutsuz anında yaşlar süzülürken gözlerinden, tutunu verir sana. Güneşin olur, karanlıkları deler geçersin. Yada gülerken attığın kahkahalarla yüzünde açan çiçekleri birisiyle paylaşmak yada göstermek istediğin....Belki çok yakınında, belki de çok uzağında ama yüreğin kadar yakındır sana ..

    Çoğu kez yalnızsındır binlerce insanın içinde. Sahte gülüşlere, sahte karşılık verirsin.

    İlişkiler,yanında iyi olduğunu söyleyip , arkandan konuşan insanlarla doludur;boğulur , tıkanırsın ..

    Hani bazen anlamsız gelir yaşamak. Bir film gibi geçer gözünün önünden hayatın. Takılır gözlerin. Sevgi; sevgiye takılır. Birden canlanırsın ,güç alırsın. Her şeye meydan okur, kafa tutarsın. Yüreğindeki kış , ilkbahar oluverir.


    Yanında yüksek sesle düşündüğün , sırlarının ortağı. Kimi zaman kırdığın, kimi zaman gönlünü aldığın olur.

    Zaman geçer .Araya ;yollar, yıllar, mevsimler. Ama hep taptaze ,içini ısıtan anılar. Hatırlayınca için bir hoş olur ,gülersin...

    Buz üzerine yazılı değildir bu ,onun gibi eriyip ,kaybolup gitmez ,onunla paylaştıkların.

    Bilirsin , ve

    O BENİM CANIMIN YARISI , CAN DOSTUM dersin...

    ~ MeLankoLi ~

    YanıtlaSil
  2. Süpersin dostum tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Oyy oyyy o senin süperliğin dostumm :)

    YanıtlaSil